18:24|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 دی 1397 - 14:45
کد خبر: 11030
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد:

هدف دشمن در ایجاد فتنه نابودی دستاوردهای انقلاب است

هدف اصلی استکبار جهانی در ایجاد فتنه در کشور نابودی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و و فراتر از آن مقابله با اشاعه و ترویج اسلام ناب محمدی است.
هدف دشمن در ایجاد فتنه نابودی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش سرویس سیاسی باریش، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز(یکشنبه) در همایش تخصصی و بصیرتی گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی گفت: در جهان اسلام بعضی ایام هستند که قوام بخش دین مبین اسلام هستند که از جمله آنها می‌توان به روز مبعث، حماسه غدیر و یا روز عاشورا اشاره کرد.
وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی نیز همین‌طور ایامی هستند که باعث تقویت و تسریع حرکت انقلاب و قدرت و قوت بخشیدن به مسیر صحیح آن می‌شوند و از جمله این ایام‌ها نیز می توان به حماسه ۱۵ خرداد یا ۱۲، ۲۲ بهمن و یا ۱۷ شهریور اشاره کرد که جزء لاینفک از تاریخ انقلاب هستند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: حماسه نهم دی نیز یکی از همین ایام الله‌ها است که تجلی، عظمت و اقتدار ملت ایران بار دیگر در این روز به منحصه ظهور گذاشته شد.
وی، فتنه ۸۸ را یکی از طراحی‌های ده‌ساله استکبار با نماد تقلب در انتخابات عنوان کرد و افزود: هدف از این برنامه نابودی انقلاب اسلامی و فراتر از آن دفن ابدی اسلام بود.
سردار شهسواری افزود: اما بدون شک درایت، بصیرت و قاطعیت رهبر معظم انقلاب و فرمایشات معظم له در خطبه‌های نماز جمعه و ولایت‌مداری و غیرت دینی مردم آب پاکی را روی دستان ناپاک استکبار و در رأس آن آمریکا ریخت و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید