12:16|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 دی 1397 - 15:33
کد خبر: 11014
به همت دانشگاه علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی:

برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ققنوس در ارومیه

چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس  با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه برگزار  می شود.
برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ققنوس در ارومیه

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، چهارمین جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی در اورمیه برگزار می‌شود.

این جشنواره در بین دانشجویان دانشگاه های آذربایجان غربی دهه فجر امسال در هفت بخش و 35 موضوع برگزار می شود.

ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری با موضوعات مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، عدالت اجتماعی، سبک زندگی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، قیام عاشورا، ائمه اطهار، مشکلات صنفی و استکبار نوین و تحریم‌های آمریکا از جمله موضوعات جشنواره معرفی شده است.

دانشجویان می توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا 10 بهمن ماه سال جاری به صورت فایل و از طریق پیام رسان تلگرام، سروش و بله به شماره 09214360964 ارسال کرده و‌ یا آثار خود را از طریق دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاهها به آدرس دبیرخانه جشنواره (ناحیه بسیج دانشجویی استان واقع در میدان آزادی ارومیه) ارسال کنند.

گفتنی است؛ شناسایی توانمندی های دانشجویان در راستای ارتقاء مهارتهای فرهنگی و هنری از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید