18:10|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1397 - 09:32
کد خبر: 11000
هفته چهاردهم لیگ‌برتر والیبال:

مصاف بلندقامتان ارومیه‌ای به امید کسب امتیاز

در بازی‌های هفته نخست نیم فصل دوم لیگ‌برتر والیبال کشور ولیبالیست‌های ارومیه‌ای به مصاف حریفان خود می‌روند.
مصاف بلندقامتان ارومیه‌ای به امید کسب امتیاز

به گزارش سرویس ورزشی باریش، هفته چهاردهم مسابقات والیبال لیگ برتر کشور امروز در حالی در ارومیه پیگیری می‌شود که دورنا ارومیه میزبان فولاد سیرجان است و شهرداری ارومیه در خارج از خانه به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.
اولین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال برای تیم شهرداری ارومیه با تغییراتی همراه است تا شاید با جذب بازیکنان جدید در پست سرعتی و قدرتی زن و همچنین پاسور بتواند اندکی به گرفتن امتیاز حداقل در نیم فصل دوم این لیگ امیدوار باشد.
تیم والیبال دورنا ارومیه دیگر نماینده آذربایجان غربی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نیم فصل دوم را نیز بدون ایجاد تغییر در تیم آغاز کرده است و اینک در رده سیزدهم و نهایی جدول لیگ برتر جای دارد.
رقابت تیم والیبال دورنا ارومیه با فولاد سیرجان عصر امروز (چهارشنبه) 5 دی ماه در سالن شش هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود و قضاوت آن را حمید راهجردیان و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم برعهده دارند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه این هفته مهمان پیکان تهران 27 امتیازی است و بازی بین این دو تیم ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در خارج از خانه به داوری محمد عشقدوست و احمد سرمست برگزار می‌شود.      

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید