17:41|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1397 - 09:28
کد خبر: 10998
در پی کنار گذاشتن احمد ضیائی از ریاست فدراسیون والیبال:

نمایندگان آذربایجانی مجلس شورای اسلامی برادری خود را اثبات کنند

همانگونکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصفهان تمام تلاش خود را برای حفظ «مهدی تاج» در سمت رئیس فدراسیون فوتبال به کار بستند اکنون زمان آن رسیده است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی به وِیژه ارومیه از «احمد ضیائی» رئیس ارومیه‌ای فدراسیون والیبال حمایت کامل کنند.
نمایندگان آذربایجانی مجلس شورای اسلامی برادری خود را اثبات کنند

سرویس ورزشی باریش‌نیوز؛ احمد ضیایی متولد فروردین 1339 در شهر ارومیه است و از او می‌توان به عنون اولین رئیس ارومیه‌ای تاریخ فدراسیون‌های ورزشی ایران نام برد. ولی این شادی انتخاب شدن یک ارومیه‌ای در سمت رئیس فدراسیون چندان دوامی نداشته و با اجرایی شدن قانون بازنشستگی در کشور قرعه برکناری از سمت رئیس فدراسیون والیبال افتاد و قرار است وی از این سمت کنارگذاشته شود. ولی مدتی پیش این قانون شامل حال مهدی تاج رئیس اصفهانی فدراسیون فوتبال نیز می‌شد ولی تاج توانست با حمایت نمایندگان مردم اصفهان و فشار بر مجلس شورای اسلامی قرعه خود را عوض و در این سمت باقی بماند.

حال نوبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرهای مختلف آذربایجان است که ارق خود را نسبت به یک ترک زبان نشان دهند و از او حمایت کنند. وقتی نمایندگان اصفهان برای تامین آب زاینده رود متحد شده و کناره‌گیری می‌کنند و یا تمام قد برای حفظ مهدی تاج هم استانی خود در اصفهان نهایت تلاششان را انجام می‌دهند نمایندگان مجلس آذربایجان غربی نیز با اتحاد و عزم جدی تلاش خود را برای حمایت تمام جانبه از احمد ضیائی انجام دهند.

یک دست صدا ندارد و برای به ثمر رسیدن این مهم بایستی یک حرکت جمعی صورت گیرد و از هیچ تلاش فروگذاری نشود. امید داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی و حتی آذربایجان شرقی با هر تفکر و گرایش سیاسی تلاش خود را برای ابقای ضیایی به عنوان یک ارومیه‌ای در ریاست فدراسیون والیبال به کار بندند.

بیوگرافی احمد ضیائی:

احمد ضیایی متولد فروردین ۱۳۳۹ در شهر ارومیه است.

وی دارای دکتری مدیریت بازرگانی از ایالات متحده امریکاست که حدود ۱۰ سال سابقه بازی به صورت حرفه ای در تیم های والیبال شهر ارومیه را داراست که در دهه ۶۰ به‌همراه تیم دانشگاه ارومیه نایب قهرمان ایران شد.

وی کارهای مدیریتی خود را از سال ۱۳۶۰ و در جهاد سازندگی استان آذربایجان‌غربی آغاز کرده است و از سال ۱۳۸۰ به عنوان فرماندار و معاون استاندار در شهرهای مختلفی همچون پیرانشهر، بوکان، مراغه، مرند، اردبیل و کرج سابقه خدمت دارد.

ضیایی همچنین ریاست دانشگاه پیام نور واحد مرند را بر عهده داشته است و در شرکت های متعددی همچون کشت و صنعت مغان، شرکت مادر تخصصی محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی و شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان مدیرعامل و یا عضو هیات مدیره سابقه کاری دارد.

ضیایی علاوه و تدریس در دانشگاه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران است و مدتی نیز نایب رییسی فدراسیون والیبال را قبل از حلیم شرعی بر عهده داشته است و دوباره از سال ۹۳ به این سمت برگزیده شد و امسال به ریاست فدراسیون تکیه زد. آخرین پست سیاسی ضیایی، معاونت استاندار تهران بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید