15:38|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 04 دی 1397 - 13:23
کد خبر: 10994
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش:

قطار فعلی ارومیه پاسخگوی نیاز مسافرین آذربایجان غربی نیست

تردد قطار ارومیه در طی یک هفته دو مرتبه صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه راه آهن ارومیه یک قطار در اختیار دارد از این رو ظرفیت قطار جهت جابه جایی مسافر محدود است.
قطار فعلی ارومیه پاسخگوی نیاز مسافرین آذربایجان غربی نیست

شاپور ارسلانی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش، اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای در جهت حرکت مستقیم قطار از ارومیه به مشهد وجود ندارد و همشهریان می‌توانند جهت تهیه بلیط برای سفر به مشهد مقدس از ارومیه به تهران و از تهران به مشهد اقدام نمایند.
وی افزود: با برنامه‌ ریزی‌هایی که صورت گرفته زمان توقف قطار در تهران طوری تنظیم شده است که به محض رسیدن و توقف قطار در ایستگاه راه آهن تهران، مسافران می‌توانند بدون هدر رفت وقت به سمت مشهد مقدس حرکت کنند.
ارسلانی ادامه داد: تردد قطار ارومیه در طی یک هفته دو مرتبه صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه راه آهن ارومیه یک قطار در اختیار دارد از این رو ظرفیت قطار جهت جابه جایی مسافر محدود است.
وی تصریح کرد: هفته آینده پیش فروش بلیط قطار برای ماه‌های  بهمن و اسفند انجام خواهد شد از این رو افرادی که با برنامه ریزی دقیق و از قبل جهت تهیه بلیط اقدام می‌کنند بدون هیچ مشکلی و به راحتی می‌توانند بلیط تهیه کنند و به موقع مسافرت خود را انجام دهند اما افرادی که به صورت روز فروش و آنی جهت تهیه بلیط اقدام می‌کنند در صورت اینکه بلیط در سیستم موجود نباشد مجبور می‌شوند مسیر دیگری را برای سفر خود در نظر بگیرند.
مدیرکل راه آهن آذربایجان در ادامه با اشاره به تهیه بلیط از مکان‌های مجاز ادامه داد: در حال حاضر 20 آژانس مسافرتی در سطح شهر مجوز فروش بلیط قطار را دریافت کردند همشهریان می‌توانند از آژانش‌های اینترنتی و دفاتر خدمات فروش مجاز جهت تهیه بلیط قطار اقدام نمایند.
      

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید