22:17|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 14:12
کد خبر: 10956
نوروز 98:

«ترشاشیرین» بر روی آنتن شبکه استانی می‌رود

شبکه استانی آذربایجان غربی در نوروز سال 98 با سریال طنز «ترشاشیرین» مهمان خانه‌های مردم می‌شود.
«ترشاشیرین» بر روی آنتن شبکه استانی می‌رود

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، تولید سریال طنز «ترشاشیرین» با محتوای طنز اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی بابک لطفی دیروز(چهارشنبه) 28 آذرماه در ارومیه آغار شد. سریال 13 قسمتی«ترشاشیرین» با نقش آفرینی پرویز ظرافت، جمال ذوالقدر، بابک لطفی، مهین کاظمی، سعید پارسا، مونا صادقی، الناز صابری، رقیه بایبردی، لیلا سرپوش، ترکان حبیب پور، علی کاظم زاده و سایر بازیگران دیگر در ایام عید نوروز به روی آنتن شبکه استانی آذربایجان غربی می رود.
مسعود مجرد مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، درجمع عوامل تولید و ساخت این سریال عنوان کرد: تولید سریال ترشاشیرین با رویکردی از جنس اخلاق و توجه به مسائل خانوادگی و تبیین مسائلی که جامعه با آن دست به گریبان است با نگاه طنز و لطیف می تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی به مردم داشته باشد.
وی به طرح مباحث روز جامعه در تولید و ساخت سریال اشاره کرد و افزود: با توجه به تنوع رسانه‌ها و سلیقه مخاطبان، امروزه فیلم نامه نویسی یکی از دشوارترین بخش‌های تولید کارهای نمایشی است که با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و ظرافت کار، ارائه فیلم نامه‌ مخصوصا در حوزه طنز از اهمیت بالایی برخوردار است.
مجرد در ادامه به اهداف صداوسیما مرکز آذربایجان غربی در تولید سریال و مجموعه‌های نمایشی اشاره و اظهار کرد: صدا و سیما به دنبال آن است که کارهای فاخر و مورد قبولی را به مخاطبان ارائه دهد از این رو امیدواریم با پخش سریال ترشا شیرین در ایام عید نوروز بتوانیم لبخند را به چهره هم استانی‌ها بنشانیم.
در ادامه این مراسم بابک لطفی، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سریال «ترشاشیرین» اظهار کرد: زمینه و پیش تولید این سریال 6 ماه طول کشید و در حال حاضر نیز روند اجرایی کار به خوبی پیش می‌رود.
وی در ادامه به رضایت‌ شخصی خود از تولید سریال ترشاشیرین اشاره کرد و افزود: اگر می‌خواهیم در ارائه کاری موفق باشیم باید همه توان خود را در مسیر صحیح به کارگیریم، خوشبختانه تمامی عوامل تولید و ساخت سریال ترشاشیرین با روحیه خیلی خوب و با تمام وجود در ارائه این کار همکاری می‌کنند.
این کارگردان تلویزیون در پایان با اشاره به همکاری و تعمال سازنده بین گروهی در ساخت و تولید سریال های فاخر استانی، خاطرنشان کرد: سریال ترشاشیرین با محتوای طنز اجتماعی با نگاهی خلاقانه به مسائل و موضوعات روز اجتماعی نوروز امسال در قاب تلویزیون میهمان مردم آذربایجان غربی می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید