05:27|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 13:26
کد خبر: 10954
امام جمعه قوشچی در گفت‌و‌گو با باریش نیوز:

ناامید دشمن در دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب/مطالبات مردمی از سوی مسئولان شنیده شود

مسئول در نظام حاکمیت اسلامی خادم مردم به شمار می‌رود و مردم در این فرهنگ ولی نعمت معرفی شده است، با تاسی از این فرهنگ انتظار می‌رود مطالبات عمومی از سوی مسئولان شنیده شود.
ناامید دشمن در دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب/مطالبات مردمی از سوی مسئولان شنیده شود

حجت‌الاسلام  حیدرعباسی، امام جمعه قوشچی با حضور غرفه بایش نیوز در نمایشگاه فروش زمستانه در پارک جنگلی ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش، با اشاره به موقعیت سیاسی و اقتصادی حاکم بر کشور بر لزوم همدلی و همراهی مسئولان در کنار مردم برای گذر از این برهه تاریخی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با توطئه‌های استکبار جهانی قصد داشتند مردم را در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی از آرمان‌های خود دور کنند، خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی امروز که دشمن علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی آغاز کرده است اگر مردم مسئولان را همراه و در کنار خود ببینند به راحتی می‌توانند مشکلات را از پیش روی بردارند.

وی معتقد است بدقولی در انجام وعده‌ها و عدم وفای به عهد باعث می‌شود اقشار تاثیرگذار در جامعه دچار خسران و ضرر می‌شوند و مسلم است که پیروز نهایی نابرابری‌های اقتصادی و سیاسی مردم خواهند بود و اگر مسئولان در کنار مردم باشند شیرینی این پیروزی چند برابر می‌شود.

امام جمعه قوشچی، با تاکید بر این مطلب که آذربایجان غربی معروف به سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان است و این شاخصه برای این استان که ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد فرصت مهم و تاثیرگذاری می‌تواند باشد که در تاریخ این استان مورد غفلت واقع شده است.

وی معتقد است که زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در کنارهم در آذربایجان غربی تجلی بارزی از مفاهمی والای جایگاه انسانیت در فرهنگ متعالی اسلام است.

حیدری در ادامه به وجود مشکلات در بخش مدیریت بخشداری انزل اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با توجه به اینکه مسئول در حاکمیت اسلامی خادم مردم است، مطالبات عمومی از سوی مسئولان استانی شنیده شده و به وعده ها جامه عمل پوشیده شود.

وی به پتانسیل‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بخش انزل اشاره و خاطرنشان کرد: ساحل دریاچه ارومیه در منطقه انزل و وجود ذخایر معدنی مختلف ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این بخش برای تبدیل شدن به قطب تاریخی و گردشگری استان ایجاد کرده است و همین امر می‌تواند سبب ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی شود و از روند مهاجرت افراد به مرکز شهر جلوگیری کند.

 امام جمعه قوشچی با تاکید براینکه مسیر توسعه آذربایجان غربی نیازمند مدیریت جهادی است و ضرورت دارد مسئولان به ظرفیت‌های مختلف استان از جمله  در بخش صنعت و کشاورزی پیش از پیش بها داده و برای رونق آن برنامه‌ریزی عملی داشته باشند و رفع مشکلات بخش‌های تولیدی استان با برنامه‌ریزی در تاریک خانه‌های ذهنی عملی نمی‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید