08:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 12:39
کد خبر: 10953
مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان در گفت و گو با باریش:

کارآفرینی مبتنی بر آموزش اولویت اندیشه سبز احسان است

اولویت اصلی برنامه‌ریزی در مؤسسه اندیشه سبز احسان کارآفرینی مبتنی بر آموزش‌های علمی با هدف تربیت نیروی کارآمد است.
 کارآفرینی مبتنی بر آموزش اولویت اندیشه سبز احسان است

سید سالار حسینی، مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، با حضور در غرفه باریش نیوز در گفت‌و‌گو با سرویس فرهنگی باریش در نمایشگاه فروش زمستانه پارک جنگلی ارومیه، با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع کارآفرینی در جامعه امروز، اولویت اصلی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در این مؤسسه را کارآفرینی مبتنی بر آموزش‌های علمی عنوان کرد.
حسینی در ادامه وجه تمایز موسسه اندیشه سبز احسان با سایر مؤسسات آموزشی را توجه به تربیت نیروی متخصص و کارآمد به عرصه آموزش کشور عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تربیت مدرس این مؤسسه در استانهای مختلف با هدف ورود افراد با استعدادهای قوی در حوزه های تدریس و ترجمه نزدیک به یک سال است که آغاز شده است.
وی در ادامه به استعدادیابی مؤسسه اندیشه سبز احسان در حوزه تدریس و آموزش زبان های خارجی اشاره کرد و گفت: افراد در استانهای مختلف و همچنین مناطق دور دست که به دلیل کمبود امکانات دسترسی مناسبی به فضاهای آموزشی نداشتند از طریق مؤسسه شناسایی و مورد حمایت و آموزش قرار گرفتند.
حسینی معتقد است آنچه فعالین اندیشه سبز احسان را با فعالیت سایر مراکز آموزشی متمایز کرده است، اهتمام جدی داشتن برای تربیت نیروی متخصص آموزشی و بورسیه قرار دادن استعدادهای کشوری است.
مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، خاطرنشان کرد: افق ترسیم شده برای فعالیت‌های درازمدت این ممدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، مؤسسه فراهم کردن زمینه های لازم برای ورود افراد در همه سنین به آموزش زبان های خارجی است.
حسینی افزود: مؤسسه اندیشه سبز احسان در راستای تحقق اهداف خود فرزندان خانواده‌هایی را که به علت عدم توانایی مالی قادر به تأمین هزینه‌های کلاس‌های زبان نیستند مورد حمایت قرار داده و در مؤسسه بورسیه می‌کند تا به صورت رایگان به آموزش زبان‌های تخصصی بپردازند.
مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، همچنین به برگزاری جشنواره شب یلدا در 30 آذر با همکاری شهرداری، شورای شهر ارومیه و پایگاه خبری باریش نیوز، گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در کنار خانواده‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.
حسینی اضافه کرد: در این جشنواره طرح زنجیره اقتصادی با هدف ایجاد بسترهای لازم برای پیداکردن بازارهای هدف برای تولیدات و محصولات اجرا می‌شود که می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد خانواده‌ها در شرایط فعلی بکند.
مدیر کالج‌های بین‌المللی اندیشه سبز احسان، در پایان به ضرورت حمایت نهادها و سازمان‌های آموزشی با مؤسسات آموزشی جهت گسترش و توسعه فعالیت‌های آموزش محور در مدارس و مراکز علمی در استان تاکید کرد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید