14:40|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 26 آذر 1397 - 14:26
کد خبر: 10940
مدیر عامل شرکت داده پردازان آتیه‌نگر:

حمایت مسئولان ضرورت توسعه اشتغال و بازاریابی نوین است

حمایت مسئولان حلقه مهم و ضرورت توسعه اشتغال و بازاریابی نوین در آذربایجان غربی در عصر امروز است که بسیاری از فعالیت های آن برپایه ابزارهای به روز و الکترونیک انجام می‌شود.
حمایت مسئولان ضرورت توسعه اشتغال و بازاریابی نوین است

علیرضا حسنی، مدیرعامل شرکت داده پردازان آتیه‌نگر، در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش، اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون معاملات در سطح وسیع و با ورود رایانه به عنوان یک جزء لاینفک در زندگی انسانها نمی‌توان حسابداری را بدون این ابزار تصور کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سیستم‌های مالی و نرم افزارهای حسابداری غیر از آنکه مشکلات و موانع حسابداری به شیوه سنتی را از بین برده است امکانات جانبی دیگری را نیز در اختیار استفاده کنندگان از اطلاعات مالی قرار می‌دهد.
حسنی تصریح کرد: با توجه به رقابتی‌شدن معاملات و تلاش تجار جهت هر چه بهتر و شفاف نمودن مدیریت عملیات مالی خود اعم از کسب اطلاعات به روز در خصوص سطوح درآمد، هزینه و سرمایه آنها به طور موثر و نیز جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، شرکت داده پردازان آتیه‌نگر تلاش می‌کند با ارائه راهکارهای به روز دنیا در غرب کشور در زمینه طراحی و تولید و استقرار و اجرای سیستم‌های مالی و اتوماسیون‌های فروشگاهی رستورانی و سیستم‌های جامع شرکتی و تولیدی در روند رو به توسعه  فروش و Marketing بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان گامی موثر بردارد.
مدیر عامل شرکت داده پردازان آتیه‌نگر، اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولان استانی این شرکت سهم موثری از خدمات خود را جهت اشتغال و بازاریابی نوین در استان و منطقه داشته باشد.
حسنی در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان استان و دستگاه‌های دولتی در شفاف‌سازی اطلاعات مالی بنگاه‌های اقتصادی نحوه همکاری خود را به گونه‌ای انجام دهند تا خوش بینی در تجار نه به عنوان یک وظیفه بلکه به عنوان یک مشوق عمل کرده و آنها نیز در جهت ارائه خدمات به مشتریان خود به صورت سیستماتیک رغبت لازم را داشته باشند.
مدیر عامل شرکت داده پردازان آتیه‌نگر، یادآور شد: همکاری گسترده با شرکت‌های psp از جمله شرکت به پرداخت ملت، شرکت‌های فروش اینترنتی، شرکت‌های بزرگ وارد کننده و تولید کننده سیستم‌های فروش مالی و تجهیزات آن اعم از شرکت تکین الکترونیک آرکا با شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی زمینه‌های لازم را جهت ارائه خدمات به مشتریان عزیز را فراهم می‌آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید