15:25|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1397 - 13:19
کد خبر: 10927
مدیر شعب بانک ملی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

فعالیت 89 شعبه بانک ملی در آذربایجان غربی

89 شعبه بانک ملی در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند و 5 شعبه بانک ملی نیز در مسیرهای ورودی و خروجی پایانه‌های مرزی پلدشت، بازرگان، تمرچین، مرز رازی خوی و سرو به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.
فعالیت 89 شعبه بانک ملی در آذربایجان غربی

حبیب‌اله غالب با حضور در غرفه خبری باریش‌نیوز واقع در پارک جنگلی درخصوص عملکرد شعب بانک ‌ملی آذربایجان غربی اظهار کرد: شعب بانک ‌ملی آذربایجان غربی همگام با سیاست‌های کلی بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک کشور در حال فعالیت است.

وی افزود: 89 شعبه بانک ملی در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند و 5 شعبه بانک ملی نیز در مسیرهای ورودی و خروجی پایانه‌های مرزی پلدشت، بازرگان، تمرچین، مرز رازی خوی و سرو به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر شعب بانک ملی آذربایجان غربی درخصوص زمینه‌های ارائه خدمات بانک ملی آذربایجان غربی به هم استانی‌ها تصریح کرد: 89 شعبه بانک ملی آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف صنعتی، تولید، کشاورزی، تولیدی و صادرات به اقشار مختلف جامعه در قالب تسهیلات مختلف خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی تعدادی از افراد تحت پوشش خود را به بانک ملی معرفی می‌کنند و شعب بانک ملی نیز در قالب وام‌های حمایتی به این افراد در قالب تسهیلاتی شامل: وام مسکن شهدا، وام خرید کالای اساسی، قرض الحسنه رفع احتیاجات، جهیزیه خدمات ارائه می‌دهد.

غالب درخصوص خدمات بانک ملی جهت حمایت از تولیدکنندگان گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از تولیدکنندگان و کمک به چرخ اقتصاد کشور و استان تسهیلاتی را از منابع سپرده به واحدهای تولیدی اهدا می‌کند.

وی افزود: بانک ملی آذربایجان غربی در برنامه‌ای در نظر دارد تعدادی از واحدهای نیازمند تسهیلات بازدید و تسهیلاتی را در اختیار این شعب قرار دهد زیرا همین حمایت‌ها چرخه اقتصاد استان را به حرکت وامی‌دارد.

مدیر شعب بانک ملی آذربایجان غربی در پاسخ به این سوال که آیا 89 شعبه در آذربایجان غربی کافی است؟ اظهار کرد: با حضور بانک‌‌داری الکترونیک در کشور تلاش‌ها برا این است تا ادارت و بانک‌ها به شکل چابک‌تر فعالیت کنند. لذا با 89 شعبه در استان آذربایجان غربی و وجود شعب الکترونیکی حجم نیازمندی‌های هماستانی‌ها در حد مطلوب پاسخ داده می‌شود.

غالب با اشاره به وضعیت کنونی کشور و حاکم شدن رکود در اقتصاد گفت: نوسانات ارز سبب شده قدرت خرید مردم کاهش یابد از این رو بانک ملی کوشیده است با اعطای تسهیلاتی همچون وام ازدواج، اشتغال زایی، مشاغل خانگی، وام مسکن تا حدودی مردم را همراهی کند.

وی درخصوص اقدامات عام المنفعه شعب بانک ملی آذربایجان غربی اظهار کرد: بانک ملی علاوه بر این که بازوی کمکی اقتصادی کشور است در برابر یک رسالت اجتماعی نیز دارد و خود را متعلق به عموم ملت می‌داند. به همین سبب از محل منابع صندوق قرض الحسنه ملی 2 درصد جهت امورات عام المنفعه از قبیل کمک به ساخت، تجهیز مدارس، ورزشگاه، فرهنگسرا اقدام می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید