13:29|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آذر 1397 - 09:33
کد خبر: 10916
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

پروازهای بین‌المللی فرودگاه ارومیه از سرگرفته می‌شود

پروازهای بین‌المللی فرودگاه ارومیه از دی ماه امسال دوباره از سر گرفته می‌شود.
پروازهای بین‌المللی فرودگاه ارومیه از سرگرفته می‌شود

کمال پرهیزکار، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با اعلام این خبر گفت: پروازهای خارجی این فرودگاه که از اواخر آبان ماه امسال به دلیل تامین نشدن سوخت هواپیماها لغو شده است، از دی ماه مجدداٌ برقرار می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 80 پرواز داخلی به صورت رفت و برگشت از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود، تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه را 8 پرواز در هفته عنوان کرد که از دی ماه دوباره از سر گرفته می‌شوند.
این مسئول در پاسخ به سوال علت اصلی تاخیر در پروازهای مسیر تهران به ارومیه و بالعکس، خاطرنشان کرد: بیشتر تاخیرها در پروازهای ورودی از مبدأ تهران است که مهم‌ترین علت آن نیز بروز نقص فنی در هواپیما می‌باشد.
پرهیزکار همچنین به طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه ارومیه اشاره کرد و افزود: این طرح برابر طرح جامع در حال انجام است و ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این فرودگاه ظرفیت لازم برای انجام پروازهای بیشتر را دارد و این امکان به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است که در صورت تقاضای کافی برای مسافرت هوایی در مسیرهای داخلی و خارجی از زیرساخت‌ها استفاده بهینه شود.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید