23:22|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آذر 1397 - 12:04
کد خبر: 10913
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش:

انتخاب‌های سلیقه‌ای مجلس، کشور را به رکود کشانده است

با این همه منابعی که در کشور داریم نمی توانیم از آن ها به درستی استفاده کنیم و دلیل اصلی آن انتخاب های سلیقه ای، شخصی و جناحی بوده که باعث شده کشور رو به رکود پیش برود.
انتخاب‌های سلیقه‌ای مجلس، کشور را به رکود کشانده است

شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی باریش‌نیوز؛ اظهار داشت: درخصوص مواردلایحه fatf  که برخلاف قانون اساسی بوده این موارد تصویب نشده و بر شرایطی که در قانون اساسی بوده تاکید کرده‌ایم که اگر شرایط را پذیرا نباشند عضو این کنوانسیون  نخواهیم شد.
وی ادامه داد: در وضعیت کنونی مملکت نباید بهانه به دست دشمن داد چراکه اگر نمایندگان به fatf رای دهند. جوابی محکم بر دشمنان و مخالفان نظام خواهیم داد به  آن‌هایی که ما را تحریم می‌کنند. هرچند دشمن این اقدامات سیاسی، نظامی و تحرکات را در خواب خواهد دید.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: با این همه منابعی که در کشور داریم نمی توانیم از آن ها به درستی استفاده کنیم و دلیل اصلی آن انتخاب های سلیقه ای، شخصی و جناحی بوده که باعث شده کشور رو به رکود پیش برود.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی در پیچ سخت تاریخی قرار گرفته و نمایندگان می توانند کشور را از این وضعیت خودتحریمی نجات دهند.
برزگر افزود: در واقع با تصویب نکردن fatf  به سوی خود تحریمی سوق پیدا خواهیم کرد و با تصویب آن قطعا به دولت، جامعه، مردم و بحث اشتغال کمک خواهیم کرد چراکه تمامی نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود با مشکل تورم، گرانی و اشتغال مواجه هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید