08:04|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1397 - 15:50
کد خبر: 10876
نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو‌ با باریش:

شهریاری تمامی موارد حواشی دو روز اخیر را تکذیب کرد/مسئولان باید با حضور در دانشگاه‌ها پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشند

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در خصوص اتفاقات روی داده شخصا با بنده تماس گرفته و تمامی موارد را تکذیب کردند.
شهریاری تمامی موارد حواشی دو روز اخیر را تکذیب کرد

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص روز دانشجو اظهار داشت: در شانزده آذر ماه سال ۱۳۳۲ پس از کودتای آمریکا که بر علیه دولت دکتر مصدق صورت گرفته و این کشور بر ایران حاکم شد، خواستار بازگشت انگلیسی‌ها به خاک ایران بودند.

 

وی ضمن تشبیه انگلستانی‌ها به روباه پیر افزود: دولت شاهنشاهی بوسیله آمریکا در ۱۴ آذر با تخریب بازار، قیام بازاریان را سرکوب کرد، اما در ۱۶ آذر همان سال دانشجویان عزیز وقت با قیام خود خواستار جلوگیری از ورود انگلیسی‌ها به ایران شدند که در نهایت ۳ نفر از دانشجویان به شهادت رسیدند.

 

قاضی‌پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در چند مورد فرمایشاتی گران‌قدری در خصوص مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان اعلام کردند، لذا باید مسئولان نیز پاسخگوی دانشجویان باشند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی به وجود آمده طی دو روز گذشته خاطرنشان کرد: آقای شهریاری در خصوص اتفاقات روی داده شخصا با بنده تماس گرفته و تمامی موارد را تکذیب کردند.

 

وی ضمن ابراز بی اطلاعی از سخنرانی استاندار آذربایجان غربی در یکی از دانشگاه‌های تهران و عدم سخنرانی در دانشگاه‌های آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید از ۳ قوه برای حضور در دانشگاه‌ها دعوت کرده و مسئولان نیز باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید