13:51|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1397 - 13:19
کد خبر: 10850
به گزارش باریش؛

تاکید اعضای هیات بر حمایت از والیبال ارومیه/هیات حل اختلاف با انحلال باشگاه شهرداری ارومیه مخالفت کرد

اعضای هیات پنج نفره حل اختلاف آذربایجان‌غربی مصوبه مورد اختلاف شورای شهر و فرمانداری ارومیه در خصوص انحلال باشگاه و تیم والیبال شهرداری ارومیه را رد کردند.
هیات حل اختلاف با انحلال باشگاه شهرداری ارومیه مخالفت کرد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ موضوع انحلال باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه طی چند ماه گذشته سروصدای زیادی به پا کرد. ابتدا پیمان رضایی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد؛ وی پس از انتصاب به عنوان مدیرعاملی باشگاه دست به خریدهای بزرگ زده توانست با حضور بازیکنانی همانند شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی و... کهکشانی از بزرگان والیبال در ارومیه بسازد.

برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در تصمیمی مهم و تاثیرگذار مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه را مطرح کرده و توانستند این مصوبه که افکار جوانان والیبالی آذربایجان را سردرگم و کلافه کرده بود را به امضای اکثریت اعضای شورای شهر ارومیه برسانند و به بیانی دیگر عطای تیم کهکشانی ارومیه که برای قهرمانی بسته شده بود را به لقایش بخشیدند.

پس از این مصوبه بازیکنان مطرح جذب شده توسط رضایی یک به یک قراردادهای خود را با شهرداری ارومیه فسخ و راهی تیم‌های دیگر شدند. تصمیم عجیب شورای شهر ارومیه عشاق والیبال را مات کرده و همه هواداران حیرت زده شاهد اتفاقات روی داده بودند تا اینکه بالاخره تیمی بومی با سرمربیگری جاوید محسنی‌نیا وارد رقابت‌ها شد که در هفته‎‌های ابتدایی چنگی به دل نزد تا در ادامه ناصر شهنازی سکان هدایت شهرداری ارومیه را به دست بگیرد.

پس اتفاقات روی داده مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری ارومیه رد شد، اما با پافشاری اعضای شورای شهر مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه بر روی میزهیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای استان آذربایجان غربی نشست. این هیات متشکل از محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، گروسی رئیس کل دادگستری استان، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، روح الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و باقرزاده نماینده شورای استان نیز پس از بررسی‌های صورت گرفته با مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه مخالفت کرد.

روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای هیات پنج نفره حل اختلاف آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار باریش نیوز از رد مصوبه مورد اختلاف شورای شهر و فرمانداری ارومیه در خصوص انحلال باشگاه و تیم والیبال شهرداری ارومیه خبر داد و افزود: در جلسه روز گذشته، هر پنج تن از اعضا با مصوبه شورای شهر ارومیه برای انحلال باشگاه مخالفت کردند. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین اعضا بر حمایت شهرداری ارومیه از تیم لیگ برتری و همچنین توجه به ورزش پایه  و حفظ حقوق کارگران شهرداری تاکید کردند.

حال باید دید با مخالفت هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای استان آذربایجان غربی با مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه والیبال ارومیه به روزهای اوج خود باز می‌گردد یا خیر؟

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید