21:49|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1397 - 10:56
کد خبر: 10455
رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

ادامه بازسازی‌ اتوبوس‌های شهری ارومیه/کاهش عمر ناوگان اتوبوس‌رانی به استاندارد کشوری

از ابتدای امسال تاکنون 110 دستگاه اتوبوس ملکی وشخصی بازسازی شده و این روند همچنان تداوم دارد.
ادامه بازسازی‌ اتوبوس‌های شهری ارومیه

رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش در خصوص بازسازی اتوبوس‌های شهری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 110 دستگاه اتوبوس ملکی وشخصی بازسازی شده و این روند همچنان تداوم دارد.

مژدهی‌فر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بازسازی اتوبوس‌ها در تعمیرگاه مرکزی سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه، توسط پیمانکاران بخش خصوصی، نیروهای فنی و خدماتی با دریافت مبلغ بسیار پایین و بدون تحمیل هزینه اضافی برای شهرداری تداوم دارد. 

وی در خصوص روند و نحوه انجام این فرایند افزود: این بازسازی‌ها شامل صافکاری، نقاشی، تعمیرات موتور، پمپ و تعویض صندلی‌ها است.

رییس سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه نتیجه این عملکرد را بهبود کارکرد خواند و صریح کرد: بازسازی‌های صورت گرفته توانسته درصد زیادی از ناوگان اتوبوس‌رانی را مناسب‌سازی و کارکرد و کارآیی این اتوبوس‌ها را تا چند سال آینده مطلوب کند.

مژدهی‌فر با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوس‌رانی شهر ارومیه 11 سال و استاندارد کشوری ده سال است، گفت: با توسعه و بازسازی این ناوگان توانسته‌ایم میانیگین عمر دستگاه‌ها را به ده سال، یعنی استاندارد کشوری برسانیم.

وی با یادآوری اینکه روند بازسای اتوبوس‌های شهری هم‌چنان تدوام دارد، ادامه داد: بازرسان ویژه فنی برای کنترل وضعیت فنی اتوبوس‌ها و جلوگیری از فعالیت اتوبوس‌های دارای نقص فنی فعالیت و جهت بازسازی به تعمیرگاه مرکزی سازمان هدایت می‌شوند.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافرشهرداری ارومیه در حال حاضر تعداد ۳۴۳ دستگاه اتوبوس درون شهری به طور روزانه مشغول جابه‌جایی مسافران در سطح شهر ارومیه هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید