06:26|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مهر 1397 - 10:34
کد خبر: 10395
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

حفظ سهمیه دو تیم لیگ‌برتری اصلی‌ترین عامل شرکت در قرعه کشی سوپرلیگ والیبال بود

منتظر سیاستی هستیم که باید در قبال این دو تیم اتخاذ شود؛ در حال حاضر ما آمادگی حضور با دو تیم در سوپرلیگ را از سوی باشگاه شهرداری ارومیه را داریم.
حفظ سهمیه دو تیم لیگ‌برتری اصلی‌ترین عامل شرکت در قرعه کشی سوپرلیگ والیبال بود

حسن وقاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص قرعه کشی سوپرلیگ والیبال ایران و حضور 2 تیم ازسوی شهرداری ارومیه در این قرعه کشی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری ارومیه دارای 2 سهمیه در سوپرلیگ والیبال ایران بود لذا برای حفظ هر دو امتیاز با دو تیم اعلام آمادگی کردیم.
وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که با فدراسیون پس از اعلام آمادگی شرکت دو تیم انجام شد مقرر شد یا امتیاز این سهمیه واگذار شود و یا در صورت امکان تیم دوم روانه مسابقات شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن تاکید بر اینکه به دنبال حفظ سهمیه دوم و عدم حذف آن هستند، افزود: منتظر سیاستی هستیم که باید در قبال این دو تیم اتخاذ شود؛ در حال حاضر ما آمادگی حضور با دو تیم در سوپرلیگ را از سوی باشگاه شهرداری ارومیه را داریم.
وقاری در خصوص حضور بازیکنان در تمرینات تیم خاطر نشان کرد: قرارداد تمامی بازیکنان به امضا رسیده و تنها کار ثبت در هیئت والیبال استان و فدراسیون مانده است و همچنین با توجه به اینکه امکان حضور با دوتیم در مسابقات وجود دارد از تعداد بازیکنان بیشتری در تمرینات استفاده می‌شود.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید