11:56|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397 - 08:57
کد خبر: 10061
عضو شورای شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش گفت:

با منحل شدن باشگاه شهرداری پولی به جیب کارکنان نمی‌رود

۱۲.۵ میلیارد تومان بودجه که برای یک سال تیم والیبال شهرداری ارومیه در‌نظر گرفته شده پس از منحل شدن این تیم به جیب کارکنان شهرداری نمی‌رود و این یک خیال باطل است.
با منحل شدن باشگاه شهرداری پولی به جیب کارکنان نمی‌رود

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش گفت: بعد انحلال تیم والیبال شهرداری تبریز بعضی از اعضای شورای شهر ارومیه به فکر منحل کردن تیم والیبال این شهر هستند و اعتقاد دارند به جای صرف هزینه اضافی برای تیم‌داری، پول معوقات کارکنان این ارگان را می‌شود پرداخت نمود.
محمد خلیل‌پور در مورد برخورد احساسی عده‌ای با این موضوع بیان داشت: باشگاه شهرداری ارومیه دارای مصوبه قانونی است و برای منحل کردن این تیم باید هشت نفر از اعضای شورای شهر فعلی با مصوبه قبلی مخالفت کرده و این طرح جهت بررسی به صحن شورای بیایید.
عضو شورای شهر ارومیه در‌ مورد میزان بودجه این تیم نیز خاطر نشان کرد: ۱۲.۵ میلیارد تومان بودجه که برای یک سال این تیم در‌نظر گرفته‌ایم‌ بعد از انحلال این تیم مستقیم به جیب کارکنان شهرداری نمی‌رود و این یک خیال باطل است. در حال حاضر اصلاً این میزان پول در باشگاه وجود ندارد که با منحل کردن این تیم‌ صرف امور دیگر شود.
محمد خلیل پور اظهار داشت: شهر ارومیه در حال حاضر شش بازیکن در سطح اول تیم ملی بزرگسالان و جوانان دارد و این جای خوشحالی و افتخار برای ما است که اغلب این افراد از تیم والیبال شهرداری ارومیه به سطح اول کشور معرفی شده‌اند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده تا ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران شناخته شود. اگر شخصی مانند مالک جدید تیم تراکتورسازی برای سرمایه‌گذاری در این تیم پیدا شود انتقال آن خالی از اشکال است اما انحلال آن برای شهر ما عواقب خوبی در بر نخواهد داشت. طبق آمار موجود حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار جوان طرفدار این تیم بوده و اوقات فراغت خود را با آن سپری می‌کنند که با انحلال این تیم باید با صرف هزینه‌های بیشتری این اوقات را پر کرد.
خلیل پور در پایان اظهار داشت: باید در تصمیم گیری درباره انحلال باشگاه شهرداری ارومیه نهایت دقت را داشت و از هیجان و احساسات دوری نمود. ارومیه مثل بقیه شهرها دارای چند تیم ورزشی نیست و نباید تنها دلخوشی مردم که تیم والیبال شهرداری است، از آنها گرفته شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید