12:51|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1397 - 12:21
کد خبر: 10049
نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با باریش:

به دنبال طرح شکایت از محمد مهاجری نیستم

من تنها نماینده‌ای هستم که در سال جاری چهار وزیر را به صحن علنی کشانده اما افرادی مانند محمد مهاجری باید پاسخگو باشند که 30 نماینده جریان سیاسی آنها در مجلس، در این مدت چه اقداماتی انجام داده‌اند.
به دنبال طرح شکایت از محمد مهاجری نیستم

 

نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش گفت: همه‌ مردم، نادر قاضی‌پور را خوب می‌شناسند و  حاشیه‌سازی‌ها از محبوبیت من نزد مردم نمی‌کاهد بلکه به نفع من نیز خواهد شد و محبوبیتم افزایش می‌یابد.

وی در مورد اقدامات خود در مجلس بیان داشت: من تنها نماینده‌ای هستم که در سال جاری چهار وزیر را به صحن علنی کشانده اما افرادی مانند محمد مهاجری باید پاسخگو باشند که 30 نماینده جریان سیاسی او در مجلس، در این مدت چه اقداماتی انجام داده‌اند.

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادر قاضی‌پور 11 سال خدمتگذار مردم بوده و در این مدت فقط 2 روز مرخصی رفته است و هیچ گاه با رئیس مجلس، هیئت پارلمانی و هیئت وزیران، سفر خارجی نرفته است.

قاضی‌پور تصریح کرد: سوال من از آقای مهاجری این است که بگوید کدام نماینده، وزیر، صاحب‌منصب یا شرکتی از افشاگری‌های قاضی‌پور متضرر شده که وی به خاطر آن، چنین اتهاماتی را به من وارد کرده‌ است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید