11:46|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1397 - 13:11
کد خبر: 10013
پیمان رضایی در گفت‌و‌گو با باریش:

شروع تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از دهه اول شهریور/تیم منسجمی روانه مسابقات خواهد شد

تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود به بهترین‌ها نیاز دارد لذا برای تیم شهرداری ارومیه نیز بهترین‌های بومی دارای اولویت بوده و برای برخی پست‌ها که بازیکن مطرح و شاخص بومی وجود ندارد بازیکنان غیربومی مدنظر قرار گرفته‌ است.
شروع تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از دهه اول شهریور

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس ورزشی باریش‌، در خصوص آخرین وضعیت نقل‌ و‌ انتقالاتی تیم والیبال شهرداری اظهار داشت: تا کنون حضور 9 بازیکن شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، عادل غلامی، حسین امیری، میثم صالحی، امیر محمد فلاحت خواه و محمدرضا حضرت پور در لباس سرخ رنگ شهرداری ارومیه قطعی شده است.
وی در رابطه با زمان شروع تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه که با سیاست و هدف کسب قهرمانی بسته شده است گفت: تمرینات تیم شهرداری ارومیه از دهه اول شهریور ماه با  هدایت بهروز عطایی به عنوان سرمربی شروع خواهد شد.
 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهرداری ارومیه برای رقابت‌های سوپرلیگ والیبال ایران منسجم بسته شده است و در حالت کلی هدف استفاده از بازیکنان بومی و غیر بومی را داریم. تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود به بهترین‌ها نیاز دارد لذا برای تیم شهرداری ارومیه نیز بهترین‌های بومی دارای اولویت بوده و برای برخی پست‌ها که بازیکن مطرح و شاخص بومی وجود ندارد بازیکنان غیربومی مدنظر قرار گرفته‌ است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید