00:32|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1397 - 10:19
کد خبر: 10007
مدیر‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

قیمت غیر‌متعارف میوه در بازار قابل پیگیری است

قیمت غیرمتعارف در بازار میوه قابل پیگیری است و اگر کسی از گران فروشان شکایتی داشته باشد، می‌تواند با طرح شکایت این سازمان را در جریان بگذارد. سازمان تعزیرات ضمن پیگیری و بررسی‌های لازم، حق شاکی را بازگردانده و فرد متخلف را به سازمان‌های ذی‌صلاح معرفی می‌کند.
قیمت غیر‌متعارف میوه در بازار قابل پیگیری است

محمد اقوامی مدیر‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: وظیفه نظارت بر قیمت‌‌ها بر عهده سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بوده که این نهاد، زیر مجموعه سازمان صنعت و معدن است. سازمان تعزیرات تنها به‌عنوان مرجع رسیدگی به شکایات از گرانفروشی است که در صورت ارجاع تخلف گران‌فروشی یا کم فروشی می‌تواند ورود پیدا کند.
وی اظهار داشت: این سازمان حاضر است برای نظارت بر امر گران‌فروشی، گشت‌های مشترکی با سازمان صنعت‌و‌‌معدن راه‌اندازی کند تا تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف، در اسرع وقت به آن رسیدگی کند.
محمد اقوامی در مورد راه‌های رسیدگی به تخلفات نیز بیان داشت: مردم می‌توانند موارد گرانفروشی را به سامانه 124 اطلاع و یا با مراجعه به بخش بازرسی و نظارت اصناف سازمان صنعت‌ومعدن و همچنین اداره تعزیرات استان، آنها را گزارش دهند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در ادامه افزود: در ماه حدود 400 تا 500 مورد گزارش تخلف در سطح استان به دست ما می رسد که مدت زمان قانونی رسیدگی به تخلفات 6 روز می باشد اما در استان آذربایجان غربی رسیدگی به آنها در مدت زمانی کمتر از این میزان انجام می‌گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید