22:29|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
ارسال کننده : شهین از ارومیه
نهاد مربوطه : اتحادیه آجیل فروشان ارومیه
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1398 - 12:41
کد خبر: 66
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 62 نفر

آیا قیمت آجیل شب عید افزایش می‌یابد؟

نتیجه سوژه :

حسین شرقی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، در رابطه آجیل و خشکبار شب اظهار کرد: قیمت آجیل شب عید افزایشی نداشته و حتی ممکن است قیمت آجیل و خشکبار داخلی به دلیل شرایط موجود کاهش یابد، فقط قیمت اقلام خارجی مانند بادام هندی که واردات آن مشکل است ثابت می‌ماند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه در رابطه با شرایط بازار آجیل و خشکبار با نزدیک شدن به عید خاطر نشان کرد: بازار آجیل و خشکبار هیچ کمبودی برای تامین نیاز مردم در طول عید ندارد.

شرقی با بیان اینکه 80 درصد نیاز به خشکبار در داخل تأمین می‌شود، افزود: 80 درصد نیاز مردم به خشکبار در داخل و 20 درصد مابقی نیاز آجیل که بیشتر مربوط به بادام هندی است که در ایران تولید نمی‌شود و محصول بومی دیگر کشوها است که به ایران وارد می‌شود.

وی با اشاره به نحوه نظارت بر نحوه عملکرد مراکز فعال در صنف آجیل و خشکبار گفت: نظارت بر نحوه عملکرد مراکز فعال در صنف آجیل و خشکبار توسط گروه بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و اتحادیه به‌صورت مستمر برای جلوگیری از تخلفات ناشی از گران‌فروشی و کم‌فروشی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به  اتحادیه آجیل فروشان یا اتاق اصناف اطلاع دهند تا از بروز تخلفات جلوگیری به عمل آید.

آیا قیمت آجیل شب عید افزایش می‌یابد؟

با عرض سلام و ادب خدمت شما. با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی از شما خواهشمندیم که در آستانه شب عید از مسئولان متولی جویا شوید که آیا افزایش قیمت برای آجیل شب عید وجود دارد یا نه؟ متاسفانه بسیاری از افراد در آستانه شب عید اقدام به سودجویی و گرانفروشی می‌کنند. متشکرم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید