15:00|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
ارسال کننده : مراد خیری
نهاد مربوطه : شرکت گاز آذربایجان غربی
تاریخ انتشار: 14 دی 1400 - 13:17
کد خبر: 483
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 32 نفر

قطعی گاز منطقه دیگاله و صمدزاده بدون اطلاع قبلی

نتیجه سوژه :

با توجه به ارسال پیام‌های مکرر ساکنین مناطق صمدزاده و دیگاله مبنی بر قطعی جریان گاز بدون اطاع قبلی و پیگیری خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز از شرکت گاز آذربایجان‌غربی، جوابیه این اداره شرکت در خصوص مطالب فوق به شرح ذیل است:

احتراما به استحضار مشترکین محترم واقع در خیابان گلستان (دیگاله) می‌رساند که به دلیل مشکل فنی و نیاز به تعمیرات اضطراری، به رغم میل باطنی، بخشی از شبکه توزیع گاز طبیعی در این خیابان در مورخه 1400/10/12، دچار افت فشار شده و جریان گاز طبیعی برخی از مشترکین واقع در منطقه فوق الذکر قطع گردید. با عنایت به این اتفاق، شرکت گاز در اسرع وقت و همان ساعات اولیه عملیات تعمیراتی را آغاز و اقدامات مقتضی را مطابق با دستورالعمل شرکت ملی گاز ایران صورت داد. نیروهای شرکت گاز بصورت شبانه و با همت کارکنان امداد گاز با انجام اقدامات فنی و مهندسی اقدام به تامین فشار نسبی گاز طبیعی نمودند تا هر چه زودتر مردم در این شرایط جوی از گاز طبیعی بی‌بهره نباشند. شایان ذکر است که تلاش‌های شبانه‌روزی اداره گاز منطقه 3 ارومیه، جهت رفع مشکل در حال حاضر نیز در جریان است و به زودی نقیصه پیش آمده به صورت کامل مرتفع خواهد شد.

قطعی گاز منطقه دیگاله و صمدزاده بدون اطلاع قبلی

طی چند روز اخیر جریان گاز منطقه صمدزاده و دیگاله بدون اطلاع قبلی شرکت گاز قطع گردیده و ساکنین این مناطق را در سرمای زمستان با مشکلات بسیاری روبرو ساخته و متاسفانه هیچ مسئولی در رابطه با این مشکل پاسخگوی آن‌ها نمی‌باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید