08:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
ارسال کننده : کیانوش
نهاد مربوطه : مسئولین مربوطه
تاریخ انتشار: 29 تیر 1400 - 13:31
کد خبر: 410
// حمایت ها : 525 نفر

فرودگاه

نتیجه سوژه :

نارضایتی مردم از کاهش پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه

براساس مشاهدات میدانی و دریافت پیام‌های مردمی از سوی مخاطبان پایگاه خبری باریش نیوز، این روزها تعداد پروازهای ارومیه به تهران کاهش یافته و این امر نارضایتی شهروندان ارومیه‌ای را به همراه داشته است.

سرویس اجتماعی باریش نیوز، فرودگاه بین المللی ارومیه این ‌روزها با مشکلات ناشی از کاهش پرواز که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسافران محسوب می‌شود، رو به رو شده است.

از آنجایی که ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی می‌باشد و تعدد مسافران و نیاز آن‌ها به افزایش پرواز مستقیم به تهران به وضوح دیده می‌شود، متاسفانه نهادهای مسئول به چنین مسئله‌ای توجهی ندارند.

با توجه به پیام‌های دریافتی، بسیاری از مسافرانی که از فرودگاه ارومیه عازم تهران هستند، از کاهش پروازهای روزانه شکایت دارند.

طبق پیگیری های به عمل آمده از سوی این پایگاه خبری در مورد علت کاهش پرواز مستقیم ارومیه به تهران از روزانه شش پرواز به دو پرواز، متاسفانه هیچ پاسخی از سوی مسئولین مربوطه دریافت نشد.

فرودگاه

باسلام لطفا پیگیر پروازهای ارومیه به تهران و بالعکس باشید که چرا از ۶ پرواز به ٢ پرواز کاهش پیدا کرده و این امر برای کلان شهری مثل ارومیه که مرکز استان میباشد اصلا شایسته نیست. با تشکر از پایگاه خبری باریش نیوز

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید