11:23|جمعه, فروردین 10 ,1403
ارسال کننده : محمد از ارومیه
نهاد مربوطه : اتاق اصناف ارومیه
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1400 - 11:36
کد خبر: 343
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 58 نفر

تعطیلی اصناف در ارومیه

نتیجه سوژه :

رئیس اتاق اصناف ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

تعطیلی اصناف تا زمان خروج از وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد

تعطیلی اصناف براساس رنگ‌بندی شهرها اعمال شده است بنابراین با توجه به اینکه ارومیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است، تا زمان خروج از این وضعیت فعالیت اصناف در این شهر تعطیل می‌باشد.

اصغر طاهری پور، رئیس اتاق اصناف ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد تعطیلی برخی از اصناف در ارومیه اظهار کرد: بنابر اعلام وزارت بهداشت و به دنبال سفرها و دورهمی‌های نوروزی، همچنین عادی‌انگاری شرایط و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آمارهای رسمی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و پیشروی وضعیت شهرستان‌های کشور به سمت رنگ‌های نارنجی و قرمز را نشان می‌دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه ارومیه در چند روز اخیر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، ابلاغیه‌ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی برخی از اصناف در این شهر صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس جلسه‌ای در فرمانداری ارومیه تشکیل و مقرر شد که از سوی اصناف پیامک اطلاعیه تعطیلی برای اصناف ارسال شود.

طاهری پور عنوان کرد: در حال حاضر برخی از اصناف اعمال این تعطیلی‌ها را رعایت کردند و برخی دیگر رعایت نمی‌کنند همچنین 25 اکیپ بازرسی در حال نظارت هستند.

وی گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر اصناف را با مشکلات بسیار زیاد اقتصادی همراه کرده است و این قشر در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

رئیس اتاق اصناف ارومیه با اشاره به اینکه این مجموعه موظف به اجرای دستورالعمل صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: تعطیلی اصناف براساس رنگ‌بندی شهرها اعمال شده است بنابراین با توجه به اینکه ارومیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است، تا زمان خروج از این وضعیت فعالیت اصناف در این شهر تعطیل می‌باشد.

 

تعطیلی اصناف در ارومیه

با سلام و خسته نباشید، لطفا اطلاع رسانی کنید که اصناف ارومیه تا چه زمانی تعطیلی خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید