23:25|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
ارسال کننده : محسن از ارومیه
نهاد مربوطه : شرکت توزیع فرآورده های نفتی آذربایجان غربی
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1399 - 11:43
کد خبر: 193
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 105 نفر

مشکل تأمین گاز مایع در ارومیه را پیگیری کنید

نتیجه سوژه :

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در جلسه هماهنگی توزیع گاز مایع در ارومیه اظهار کرد: از اول مرداد ماه سال جاری، سهمیه گاز مایع به کارت بانکی سرپرستان خانوار متصل شده که این اقدام مشکل تأمین گاز مایع مورد نیاز خانوارها را رفع کرده است و برای هر خانوار به صورت ماهانه 3 کپسول 11 کیلویی شارژ می‌شود.
وی گفت: با اجرای کامل این طرح نباید مشترکین بخش خانگی و مصرف کننده سوخت مایع مشکلی در ارتباط با دریافت به موقع کپسول گاز مایع از شرکت‌های موزع، تاسیسات مردمی و عاملین توزیع گاز مایع داشته باشند.
مجرد افزود: تامین رضایت مشتریان هدف اصلی طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در منطقه ارومیه می‌باشد.
مجرد در ادامه عنوان کرد: اجرای این طرح، گامی دیگر در راستای تحقق دولت الکترونیک است و مصرف‌کنندگان گاز مایع به راحتی با در دست داشتن کارت بانکی ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی می‌توانند از عاملین توزیع گاز مایع با پرداخت الکترونیکی قیمت مصوب کپسول گاز مایع خود را دریافت نمایند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه 12 شهریور ماه، تحویل گاز مایع به بخش‌های صنفی و صنعتی بدون ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir امکان پذیر نبوده و با متخلفین عرضه خارج از شبکه با همکاری سازمات صمت و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد.
وی افزود: هیچ محدودیتی برای تخصیص سهمیه گاز مایع برای بخش خانگی وجود ندارد و باید کپسول گاز مایع خانوارهای مشمول طرح در سریعترین زمان ممکن توزیع گردد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه‌های مبدا گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته‌ایم.

 

مشکل تأمین گاز مایع در ارومیه را پیگیری کنید

با سلام و خسته نباشید چند روزی است که با مشکل تأمین گاز مایع در ارومیه مواجه هستیم. لطفا این موضوع را از مسئولان مربوطه پیگیری کنید. صف طولانی دریافت گاز مایع به شدت مردم را کلافه کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید