16:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
ارسال کننده : محسن از ارومیه
نهاد مربوطه : آموزش و پرورش آذربایجان غربی
تاریخ انتشار: 15 تیر 1399 - 12:27
کد خبر: 152
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 136 نفر

افزایش شهریه مدارس غیردولتی

نتیجه سوژه :

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد افزایش شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: افزایش نرخ شهریه مدارس غیردولتی براساس شرایط این مدارس و میزان هزینه کرد واقعی مدرسه به نسبت ظرفیت ثبت نامی دانش آموزان همان مدرسه با اعمال فرمول‌های تعریف شده در سامانه تعیین نرخ شهریه این مدارس تعیین می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر هیچ بخشنامه‌ای در خصوص تعیین کف و سقف افزایش شهریه از طرف وزارت متبوع به این اداره کل ابلاغ نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: هماهنگی لازم با ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق وزارت متبوع در خصوص افزایش میزان شهریه مدارس غیردولتی انجام شده است.

افزایش شهریه مدارس غیردولتی

سلام خدمت شما. طبق فرمایشات وزارت آموزش و پرورش، در سال جاری ابلاغ شد افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی ۱۵ تا ۳۰ درصد باشد. اما برخی از مدارس غیردولتی تا بیش از 45 درصد شهریه را افزایش دادند. لطفا از اداره مربوطه پیگیری کنید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

آرش
1399/04/18 - 13:28

با سلام و تشکر. افزایش هزینه های مدارس منظور چیه؟اجاره ، حقوق معلم ، آب و برق و گاز؟؟اجاره که بالای ۲۰ درصد ممنوعه،آب و برق و گاز که آموزش مجازیه و مصرف نمیشه،حقوق معلم هم که معلوم الحاله. پس این ۴۵ درصد افزایش از کجاست که کلیشه ای جواب میدن عزیزان!!!!