15:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
ارسال کننده : علی از ارومیه
نهاد مربوطه : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1399 - 11:21
کد خبر: 118
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 123 نفر

صف نوبت در گمرک بازرگان

نتیجه سوژه :

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در پی گلایه یکی از راننده های کامیون مبنی بر انتظار طولانی جهت ترخیص ناوگان حل و نقل باری در پایانه مرزی بازرگان گفت: براساس توافق بین ایران و ترکیه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ظرفیت پذیرش کشور ترکیه روزانه 150 دستگاه است.

وی گفت: به تمام صنوف کشور اطلاع‌رسانی می‌شود تا بدون هماهنگی و در نظر گرفتن شرایط موجود در پایانه مرزی بازرگان نسبت به اعزام ناوگان حمل و نقل اقدام نکنند.

شکری افزود: مدیریت داخلی پایانه‌های مرزی برعهده این اداره کل بوده و خدمات لازم در اختیار ناوگان و راننده مستقر در محدوده این پایانه ها بطور شایسته قرار می گیرد.

شکری در خصوص ناوگانی که بدون اطلاع از وضعیت پایانه اقدام به سفر کرده اند گفت: بایستی سایر ادارات ‌و‌ارگانها مانند شهرداری و گمرک، منطقه آزاد در کنار این اداره کل پای کار آمده ‌تا نسبت به حل مشکل در اسرع وقت اقدام‌ شود .

صف نوبت در گمرک بازرگان

باسلام. متاسفانه ساعت‌ها در صف گمرک بازرگان معطل مانده ایم و هیچگونه پروتکل های بهداشتی در این اوضع کرونا رعایت نمی‌شود لطفا مسئولین به این وضعیت رسیدگی کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید