12:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396 - 14:02
کد خبر: 8912
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با باریش:

سیاست استان آذربایجان غربی توسعه فعالیت های سرمایه گذاری است

سرمایه گذاری جزو سیاست های دولت می باشد که به منظور ایجاد اشتغال پایدار و به منظور ایجاد ثروت جامعه و افزایش  ارزش افزوده بخش صنعت، سرمایه گذاری جزو آیتم های اصلی است.
سیاست استان آذربایجان غربی توسعه فعالیت های سرمایه گذاری است

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: در بحث معدن، داشته های استان اقداماتی انجام شده است، همچنین شرکت چینی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: سرمایه گذاری جزو سیاست های دولت می باشد که به منظور ایجاد اشتغال پایدار و به منظور ایجاد ثروت جامعه و افزایش  ارزش افزوده بخش صنعت، سرمایه گذاری جزو آیتم های اصلی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در حال حاضر هم سرمایه گذار خارجی و هم سرمایه گذار داخلی وجود دارد، ولی سرمایه گذار خارجی ارز و پول را وارد کشور می کند که از این نظر سرمایه گذار خارجی بهتر است.

جعفر صادق اسکندری بیان کرد: همچنین سرمایه گذار خارجی دانش فنی را نیز وارد کشور می کند، سیاست استان آذربایجان غربی توسعه فعالیت های سرمایه گذاری است، به همین دلیل این برنامه جزو اولویت دار استانی است،سرمایه گذاری و مطالعات در معدن زمانبر و هزینه بر است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید