11:18|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1401 - 11:42
کد خبر: 18259
کارشناس سازمان هواشناسی استان خبر داد:

ماندگاری هوای سرد در آذربایجان غربی تا پایان هفته جاری

براساس پیش بینی‌ها، برودت هوا در مناطق مختلف این استان که از هفته گذشته با ورود سامانه بارشی آغاز شده تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
ماندگاری هوای سرد در آذربایجان غربی تا پایان هفته جاری

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد:  کاهش دمای استان نیز که در یک هفته گذشته به صورت تدریجی آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود دمای ارومیه با ۲ درجه کاهش امشب به منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد برسد.
 

وی با بیان اینکه چالدران با ۱۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بود، اظهار کرد: در این مدت دمای ارومیه نیز بین منفی ۹ و مثبت یک و دمای شهرستان زلزله زده خوی نیز منفی هشت درجه سانتی‌گراد گزارش شده بود.
 

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هوشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: هوای استان تا ظهر چهارشنبه آرام و بدون پدیده خاضی است ولی از عصر فردا با ورود امواج ضعیف، بارش برف برای نواحی مرزی و مرتفع پیش بینی می‌شود.
 

اشتاد اضافه کرد: مدیریت مصرف انرژی و صرفه جویی در حد امکان از موضوعاتی است که لازم است شهروندان به آن توجه جدی باشند ضمن اینکه پرهیز از کوهنوردی نیز به ورزشکاران طی هفته جاری توصیه می‌شود.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید