10:33|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1401 - 12:41
کد خبر: 18244

قاتلان طلافروش ارومیه‌ای دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: قاتلان طلا فروش در ارومیه با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه ماموران پلیس آگاهی در تهران دستگیر شدند.
قاتلان طلافروش ارومیه‌ای دستگیر شدند

به گزارش باریش نیوز، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری روز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل و پیدا شدن جسد سوخته فردی در داخل یک دستگاه خودروی سواری دنا در مسیر جاده سلماس - ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 

وی بدون اشاره به تعداد متهمان دستگیر شده، افزود: از همان لحظات اولیه تیم کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم، اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، قاتلان درا ر کمترین زمان ممکن شناسایی کردند و مشخص شد آنان به تهران متواری شده‌اند.
 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری انگیزه ارتکابی را سرقت از مقتول اعلام کردند، یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
 

سرهنگ شکری با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، اضافه کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید