01:49|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 دی 1401 - 11:14
کد خبر: 18230
با حضور استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت؛

بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نقده

در سفر یک روزه استاندار آذربایجان غربی به نقده، مسائل و مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نقده

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در جلسه ای که به همین منظور و با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اعتبارات طرح های آبرسانی، وضعیت پروژه ها، مشکلات آب شرب روستاهای فاقد دهیاری و مسائل مرتبط با بخش آب و فاضلاب بررسی و ضمن ارائه راهکارهای لازم در جهت رفع موانع موجود، مصوبات و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

 استاندار آذربایجان غربی دراین جلسه با قدردانی از تلاش های انجام شده برای تامین آب شرب مردم، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی و سامانه دفع بهداشتی فاضلاب شد.
 

لطیف خوش سیرت رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با ارائه گزارش از روند طرح های تولید و تامین آب شرب و سامانه دفع بهداشتی فاضلاب مردم، بر حمایت و مساعدت های استانداری، فرمانداری و دستگاه های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه آب شرب تاکید کرد.  
 

خوش سیرت گفت: فاز مطالعاتی و طراحی فاضلاب شهر محمدیار به اتمام رسیده است و در صورت تصویب ماده ۲۳ و تخصیص اعتبار فاز عملیات اجرائی نیز آغاز خواهد شد.
 

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز افزود: در خصوص لوله های فرسوده برخی روستاها نیز منتظر تخصیص اعتبار برای لوله گذاری جدید هستیم که انشالله در صورت مصوب شدن اعتبار عملیات اجرایی انجام خواهد گرفت.
 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت:با همت و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیات عمرانی جهاد آبرسانی در روستاها برقرار است.
 

خوش سیرت همچنین قول مساعد داد که در صورت تخصیص اعتبار عملیات اجرایی شروع شود.
 

در ادامه این سفر لطیف خوش سیرت از محل اداره امور آب و فاضلاب نقده کرده و با کارکنان امور گفتگو کرده و مسائل و مشکلات امور بررسی گردید.
 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این دیدار نسبت به وصول و جمع آوری بدهی ها تاکید کرده و از کارکنان امور خواست که تلاش و همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید