21:10|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آذر 1401 - 11:04
کد خبر: 18185

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران WATEX))

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران خبر داد.
برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران WATEX))

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، خوش سیرت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام این خبر که نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX)  به عنوان یکی از بزرگترين رخدادهای صنعتي و تجاري ايران در حوزه آب و فاضلاب است افزود: این نمایشگاه  سالانه با حضور جمع كثيري از متخصصان و شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برگزار می شود که فرصت بسيار مناسبی است تا علاقه مندان و شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان صنعت آب و فاضلاب کشور قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي طرح و محصول خود را ارتقاء دهند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تمامی متخصصان و شركتهاي توانمند استان آذربایجان غربی خواست در جهت به نمایش گذاشتن توانمندی و تخصص خود در این نمایشگاه شرکت نمایند.

وی گفت: در این راستا هجدهمین دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 9 الي 12 دی ماه 1401  در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران به مدت 4 روز برگزار می گردد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: علاقمندان میتوانند جهت اطلاع و شرکت در این نمایشگاه به سایت www.watex.ir مراجعه نمایند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید