12:41|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آبان 1401 - 11:25
کد خبر: 18146
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

جریمه 38 میلیارد ریالی برای گرانفروشی فروشگاه زنجیره‌ای در ارومیه

در رسیدگی به پرونده گرانفروشی یکی از شعبات فروشگاه های زنجیره ای در ارومیه، متهم به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
جریمه 38 میلیارد ریالی برای گرانفروشی فروشگاه زنجیره‌ای در ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مدیر شرکتی به عنوان متهم توسط شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه احضار و پس از تفهیم اتهام در دفاع از خود بیان داشت که همه افزایش قیمت های اعمال شده در سیستم فروش بر اساس فاکتور خرید و به صورت کلی در سامانه جامع تجارت شرکت لحاظ شده و اگر هم گرانفروشی شده باشد احتمالا در چند فروشگاه و آن هم با تعداد کم است.

وی اضافه کرد: سپس شعبه با توجه به دفاعیات غیرمستدل و غیرموجه متهم و ارائه نشدن هرگونه اسناد و مدارک در جهت رفع اتهام انتسابی از سوی متهم و بازرسی از محل واحد صنفی و تائید فروش بیش از ۹۰ درصد کالاها به نرخ های بیشتر از قیمت درج شده در روی جلد، تخلف انتسابی به این فرد محرز شد.

وی اظهار کرد: متهم این پرونده با محرز شدن تخلف به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جریمه و همچنین نصب پارچه بر سر درب محل به مدت ۱۰ روز جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش کالا و خدمات، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www,tazirat۱۳۵.ir، تلفن ۱۳۵سازمان تعزیرات حکومتی و تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید