15:07|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1401 - 11:48
کد خبر: 18103

کورس با مرگ در خیابان‌های ارومیه!

کورس در خیابان های ارومیه این روزها از عوامل مهم واژگونی خودرو در سطح شهر به شمار می‌رود.
کورس با مرگ در خیابان‌های ارومیه!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، حفظ آرامش و اجتناب از عجله کردن در حین رانندگی از عوامل بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود که این روزها در بین رانندگان به ندرت چنین عملی مشاهده می‌شود.

درست و به شکل اصولی رانندگی کردن قواعد بسیاری دارد، قطعا برای همه رانندگان پیش آمده که به هنگام رانندگی در مسیرهای پرترافیک قرار بگیرند و دچار تنش و اضطراب شوند اما هنر آن است که در اوج آرامش بتوانند محیط را کنترل و بدون به وجود آمدن حادثه ای به مقصد برسند.

از سوی دیگر برخی از رانندگان هنگامی که سطح شهر کمی آرام و کم تردد می‌شود به محض اینکه با خیابان کم ترافیک مواجه می‌شوند جو مسابقه گرفته و حرکات خطرناک با سرعت زیاد انجام می‌دهند که متاسفانه در اغلب موارد باعث واژگونی خودرو می‌شوند و به جان خود و دیگران صدمه وارد می‌کنند.

اما هیچ با خودمان فکر کرده ایم که این چه روش رانندگی است که ما انجام می‌دهیم که با بی احتیاطی و رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازیم؟!

متاسفانه روزی نیست که شاهد این چنین حوادث ناگواری در سطح شهر ارومیه نباشیم و به نظر می‌رسد نباید در برخورد با چنین رانندگانی که آسایش شهر را به هم می‌ریزند سهل انگاری و چشم پوشی کرد.

از طرفی انتظار می‌رود قوانین و شرایط آموزشگاه های رانندگی با سخت گیری اجرا شود و در ارائه گواهینامه رانندگی سهل انگاری صورت نگیرد و سرعت و کنترل رانندگی در سطح شهر با نظارت دقت تری از سوی پلیس اجرا شود تا شاید در بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری تاثیر داشته باشد.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید