18:51|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1401 - 12:27
کد خبر: 18085
در آذربایجان غربی:

آمار فوتی‌های کرونایی افزایش یافت

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از افزایش قابل توجه آمار فوتی ها در استان در اثر کرونا خبرداد.
آمار فوتی‌های کرونایی افزایش یافت

سرویس اجتماعی باریش نیوز، دکتر سید جلیل موسوی، دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۳۴۴ بیمار دربخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ نفر با تست مثبت و تشخیص قطعی بستری شدند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ نفر در استان بستری شدند که از این تعداد ۱۱ مورد تست مثبت بود، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ نفر مبتلای مثبت جدید در استان ثبت شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه با اشاره به افزایش آمار فوتی ها در استان طی دو هفته اخیر،نسبت موارد فوتی به موارد تست مثبت را در استان ۲.۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر دفوت شدند که از این تعداد ۴ مورد پی.سی. آر مثبت و ۵ نفر منفی بود.

دکتر موسوی از مراجعه ۴۲۴ نفر به طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز ۱۶ ساعته در استان خبرداد و افزود: متاسفانه آمار مراجعین سرپایی، بستری های کل، بستری در آی.سی. یو و آمار فوتی صعودی است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خاطر نشان کرد: میانگین آمار مراجعین سرپایی در دوهفته قبل ۱۶۹ نفر بود که این آمار به ۳۵۶ نفر رسیده است.همچنین موارد بستری کل نیز از ۱۰۹ نفر به ۳۰۴ مورد رسیده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید