15:30|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1401 - 13:01
کد خبر: 18050
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان تاکید کرد:

لزوم ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در طرح سفرهای تابستانی سال جاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در طرح سفرهای تابستانی سال جاری تاکید کرد.
لزوم ایمن سازی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در طرح سفرهای تابستانی سال جاری

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در هفتمین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان گفت: استان آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص و ویژه خود و با دارا بودن جاذبه های گردشگری ، ۵  پایانه مرزی و همسایگی با سه کشور   پذیرای مسافرین متعددی از اقصی نقاط کشور و نیز کشورهای همسایه بویژه در فصل تابستان است که لزوم توجه به ایمن سازی محورهای ارتباطی استان و اهتمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط را در این فصل بیش از سایر فصول یادآوری می‌کند.
 

 وی بر لزوم اجرای کامل مصوبات گذشته کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان تاکید کرد و گفت : اجرای دقیق این مصوبات مخصوصا در بحث حذف نقاط حادثه خیز حائز اهمیت بوده که خوشبختانه بخشی از  طرح های مربوطه اجرا شده است و مابقی نیز انتظار می‌رود با توجه به پیش بینی اعتبارات لازم به اتمام برسد و بی شک باعث ترقی ایمنی محورهای استان خواهد شد.
 

رهبردین اظهار داشت: لازم است برای کاهش سوانح و تصادفات جاده ای توجه ویژه ای به ساماندهی و آشکار سازی بریدگی های محورهای استان مخصوصا محور پرتردد ارومیه - مهاباد گردد.


این مقام مسئول تاکید کرد طی مدت سفرهای تابستانی و زمان اوج تردد در محورهای مواصلاتی استان تمام دستگاه‌های اجرایی باید خودرو مورد نیاز برای افزایش گشت ها، نظارت های پلیس راه و دستگاه‌های امدادی و نظارتی را تامین کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید