11:32|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1401 - 13:34
کد خبر: 18040

ارتقاء کیفیت نان؛ اصلی فراموش شده در میان مسئولان شهری ارومیه

چندین سال است که شهروندان به افت شدید کیفیت نان در سطح شهری ارومیه معترض هستند و این مسئله بارها توسط این پایگاه خبری مطرح شده ولی متاسفانه تاکنون اقداماتی در جهت رفع آن توسط هیچ مسئولی صورت نگرفته است.
ارتقاء کیفیت نان؛ اصلی فراموش شده در میان مسئولان شهری ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سال‌های اخیر با افزایش قیمت نان در ارومیه، کیفیت و حجم آن نیز کاهش یافته و همین امر موجب گله‌مندی شهروندان شده که متاسفانه تاکنون اعتراض‌های آن‌ها راه به جایی نبرده ‌است.

متاسفانه پارادوکس میان قیمت و کیفیت نان به طوری است که هرساله با افزایش قیمت نان، کیفیت آن نیز به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد؛ بطوریکه که میتوان گفت  نان خریداری شده قابل خوردن نبوده و همین امر موجب شده تا دورریز و در نتیجه اسراف نان در میان شهروندان افزایش یابد.

بنابر پیام‌های دریافتی، مخاطبان از عملکرد مسئولان گله‌مند بوده و اظهار می‌کنند که با افزایش قیمت نان، نه تنها کیفیت آن بهتر نشده بلکه از ضخامت و اندازه آن نیز کاسته شده است که همه این ها ناشی از ضعف واقعی نظارت بر پخت نان در سطح شهری می‌باشد.

در پایان لازم به ذکر است که پایین بودن کیفیت نان در ارومیه موضوع تازه‌ای نبوده و چندین سال است که گریبانگیر مردم این کلانشهر می‌باشد و اکثریت شهروندان عدم نظارت و کمبود آن را دلیل کیفیت پایین نان ذکر می‌کنند و خواستار رسیدگی از مسئولان امر برای ورود به این موضوع هستند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید