12:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1401 - 12:45
کد خبر: 18034

مکانیزه‌سازی سطل‌های زباله؛ اصلی فراموش شده در میان مسئولان شهری ارومیه

طی سالهای اخیر انباشت زباله در مناطق مختلف شهری ارومیه و عدم مکانیزه‌سازی سطل‌های به یک برای شهروندان تبدیل شده‌ و رسیدگی و توجه مسئولان امر را می‌طلبد.
مکانیزه‌سازی سطل‌های زباله؛ اصلی فراموش شده در میان مسئولان شهری ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سال‌های اخیر با گذری کوتاه در سطح شهری ارومیه، یکی از اصلی‌ترین مواردی که نظر هر شهروندی را به خود جلب می‌کند زباله‌های رها شده در کوچه و خیابان‌ها، در مسیر رودها و پارک‌ها زیر سایه سطل زباله‌های غیر استاندارد و یا عدم وجود آن می‌باشد که موجب آزرده خاطری افراد شده است.

در واقع می‌توان گفت نبود برنامه‌ریزی مناسب، عملکرد منفی مسئولان شهری در رابطه با جمع‌آوری زباله‌ و مکانیزه‌سازی سطل زباله‌ها بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است و هر کس با گذر از کوچه و خیابان‌های شهر می‌تواند آن را به وضوح ببیند و لمس کند.

سطل‌های زباله مکانیزه یکی از تجهیزات لازم جهت تسریع جمع‌آوری زباله‌های شهری در سطح معابر می‌باشد که در صورت جاگذاری مناسب و کافی در محلات شهر می‌تواند در حفظ زیبایی شهر موثر باشد.

باتوجه به تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان و پیگیری این پایگاه خبری جهت اطلاع‌رسانی، متاسفانه هیچ اقدام قابل قبولی در رابطه با رسیدگی به وضعیت موجود انجام نگرفته و مسئولان همچنان بی‌توجهی از خود نشان می‌دهند که در شان یک کلانشهر نبوده و نیست.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید