02:51|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1401 - 12:29
کد خبر: 18004
پیگیری؛

گله‌مندی اهالی روستاهای قرالر آقا تقی و قرالر قاسم از وضعیت آب شرب

اهالی روستاهای قرالر آقا تقی و قرالر قاسم حدود یک ماه است که با مشکل جدی آب آشامیدنی مواجه بوده و خواستار رسیدگی متولیان امر می‌باشند.
گله‌مندی اهالی روستاهای قرالر آقا تقی و قرالر قاسم از وضعیت آب شرب

باتوجه به تصاویر و پیام‌های دریافتی از سوی مخاطبان، اهالی روستاهای قرالر آقا تقی و قرالر قاسم حدود یک ماه است که از آب آشامیدنی که به دست آنان می‌رسد، گله‌مند بوده و اظهار می‌کنند که با وضعیت موجود، آب نه قابل آشامیدن است نه می‌توانیم در تهیه غذا از آن استفاده کنیم و خواستار رسیدگی متولیان امر می‌باشند.

طی پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز از مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه، جوابیه این ارگان در این خصوص مطلب به شرح ذیل است:
روستاهاي قرالر آقا تقي و قرالر قاسم از توابع بخش مركزي اروميه جزء روستاهاي غير تحت پوشش امور آب و فاضلاب اروميه مي‌باشند و امورات مربوط به آب شرب آن‌ها توسط دهياري و شوراهاي اسلامي روستا اداره مي گردد.

وی افزود: طي بازديدهاي به عمل آمده متمادي در طول ساليان گذشته از اين روستاها در صورت همكاري و هماهنگي دهياري و شوراهاي اسلامي روستاهاي مذكور، شركت آب و فاضلاب آمادگي دارد در صورت تامين و تخصيص اعتبارات لازم نسبت به بازسازي و نوسازي تاسيسات تامين آب اين روستاها اقدام نمايد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید