15:01|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1401 - 13:16
کد خبر: 17969
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

اجرای طرح ایمن‌سازی وانت بارها در ۴۹ روستای آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در راستای ایمن سازی وانت بارها و کاهش سوانحات جاده ای این وسایل نقلیه، طرح ایمن سازی وانت بارها در ۴۹ روستای استان اجرا شد.
اجرای طرح ایمن‌سازی وانت بارها در ۴۹ روستای آذربایجان‌غربی

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، پیمان آرامون اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ایمن سازی در محورهای مواصلاتی استان علی الخصوص محورهای روستایی، آشکار سازی ادوات کشاورزی و وانت بارها است که از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به آموزش ۳۵۰ نفر از رانندگان و ایمن سازی این وسایل نقلیه در ۴۹ روستا اقدام شده است.

 آرامون ادامه داد: در این طرح دو مرحله مورد توجه قرار گرفته که در مرحله اول آموزش های لازم برای رانندگان وانت بارها همچون شرایط لازم برای تردد در محورهای مواصلاتی در روز و شب، شرایط حمل بار و مسافر، شرایط ایمن سازی خودرو و بویژه داشتن روشنایی لازم چراغ های خودرو و کارکرد سیستم ترمز و سایر موارد لازم توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمایندگان پلیس راه ارائه می شود.
 

 این مقام مسئول اظهار کرد: در مرحله دوم طرح نیز نسبت به آشکار سازی و ایمن سازی وانت بارها با نصب برچسب های شبرنگ و اهدا کپسول آتش خاموش کن اقدام می‌گردد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید