05:06|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1401 - 16:15
کد خبر: 17966

ضرورت توسعه و بهسازی فضاهای گردشگری و  تفرجگاه‌ها در کلانشهر ارومیه

عدم رسیدگی و توجه مسئولان شهری ارومیه به توسعه و بازسازی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و گردشگری طی سالهای اخیر، همواره مورد انتقاد و گله‌مندی شهروندان می‌باشد که انتظار می‌رود متولیان امر همت بیشتری در راستای ارتقای سطح کیفیت آسفالت مسیرهای مذکور داشته باشند.
ضرورت توسعه و بهسازی فضاهای گردشگری و  تفرجگاه‌ها در کلانشهر ارومیه

 

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سال‌های اخیر بازسازی و بهسازی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی امری ضروریست که از پروژه شهرسازی جا مانده و مجریان مربوطه اهمیت کمتری نسبت به این موضوع و قایل می‌باشند.

 

این درحالیست که ارومیه با وجود داشتن زیرساخت‌هایی همچون پارک جنگلی، سیر داغی، تفرجگاه بند و … در حوزه شهری  می‌تواند بعنوان یکی از کلانشهرهای گردشگری کشور تلقی و پذیرای مسافران بسیاری در چهار فصل سال باشد.

 

نداشتن شانه خاكی و نبود چراغ‌های روشنایی، كم عرض بودن جاده‌ها و نیز از همه مهم‌تر آسفالت نامناسب در این مسیرها از جمله مواردی هستند که ضعف‌های مدیریتی را در این شهر نمایان میکند.

 

بنابر تصاویر دریافتی از سوی مخاطبان مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌هایی چون سیر داغی و …. از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و چاله های موجود در آن خسارت فراوانی را برای افراد به بار می‌آورد.

 

در پایان لازم به ذکر است که فقدان توجه متولیان امر به بهسازی آسفالت مسیر های اماکن تفریحی درکلانشهر ارومیه یکی از علل مهم‌ترین دغدغه مردم این شهر محسوب می‌شود که انتظار ‌می‌رود چاره‌ای در این باره اندیشیده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید