19:50|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1401 - 13:45
کد خبر: 17959
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

گوللرباغی ارومیه؛ میزبان دهمین جشنواره گل‌ها

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه از آغاز دهمین جشنواره گل‌های ارومیه در پارک گوللرباغی این شهر خبر داد.
گوللرباغی ارومیه؛ میزبان دهمین جشنواره گل‌ها

دکتر علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اعلام برگزاری دهمین جشنواره گل ها در بوستان گوللرباغی در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز، اظهار کرد: این جشنواره با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان محترم با کاشت انواع گل‌های فصلی و دائمی، نصب المان‌های ویژه، نمایشگاه حیوانات و نمایشگاه گل و گیاه در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این جشنواره از ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ هست افزود: همزمان با برگزاری دهمین جشنواره گل ها؛ پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه، همچون پارک یاشیل باغ به مساحت ۲/۲ هکتار و کمربند سبز دره صدرا به مساحت ۷ هکتار افتتاح گردید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان گفت: شرکت برای عموم شهروندان از محل برگزاری دهمین جشنواره گل‌ها که همراه با اجرای برنامه شاد و هنری است آزاد بوده و از شهروندان درخواست کرد با حفظ و نگهداری گل‌کاری‌ها در این بوستان یاری‌گر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید