04:32|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1401 - 13:57
کد خبر: 17948
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

درحال اجرا بودن پروژه های راهداری به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان خوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از درحال اجرا بودن پروژه های راهداری به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان خوی خبر داد.
درحال اجرا بودن پروژه های راهداری به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان خوی

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جریان سفر مقام عالی استان به شهرستان خوی و حضور در جمع مردم بخش صفائیه این شهرستان گفت: این شهرستان ۳۸ کیلومتر بزرگراه، ۱۴۲ کیلومتر راه اصلی ، ۱۳۵ کیلومتر راه فرعی و ۷۸۵ راه روستایی را داراست که درصد برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خوی از راه آسفالت ۸۳ درصد بوده که پروژه های مختلفی تعریف شده است تا این درصد به متوسط  ۸۹ و ۹۲ درصدی استانی و کشوری برسد.

وی با اشاره بع رفع مشکل پروژه های غیرفعال حوزه راهداری در شهرستان خوی طی چند روز گذشته، ادامه داد: 
‎براین اساس پروژه لکه گیری و آسفالت محور خوی - چالدران درحال اجرا است.

به گفته این مقام مسئول بیش از  ۱۰۷ میلیارد تومان پروژه از  سال ۱۴۰۰ در شهرستان خوی تعریف شده بود و سال ۱۴۰۱ نیز عملیات آسفالت ۷۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی برنامه ریزی شده است.

دهانه ۱۹ محور قزل آغل با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اقدام شود.
 
آرامون یادآور شد: آسفالت محور الند بطول ۱۰ کیلومتر و بهسازی و آسفالت محور روستایی قره آغاج مراحل اجرایی خود را سپری می‌کنند و  نسبت به اخذ دو مجوز برگزاری مناقصه جهت بهسازی پل زرآباد نیز اقدام شده و یک پل ۴ متری با مشارکت سپاه درحال اجرا است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید