18:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1401 - 13:33
کد خبر: 17944

مسدود نمودن دوربرگردان‌های کمربندی خاتم الانبیا؛ نسخه‌ای که دردی را درمان نکرد

حذف دوربرگردان‌های کمربندی خاتم الانبیا در ارومیه مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده و گله‌مندی آن‌ها را از وضعیت به وجود آمده به دنبال داشته است که انتظار می‌رود متولیان امر جهت رسیدگی به این موضوع برنامه‌ای اتخاذ نمایند.
مسدود نمودن دوربرگردان‌های کمربندی خاتم الانبیا؛ نسخه‌ای که دردی را درمان نکرد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، چندی پیش یکی از مدیران شهری ارومیه از ساماندهی کمربندی خاتم الانبیاء با هدف بهبود وضعیت ترافیکی، پیشگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه در سفر‌های درون شهری خبر داد.

متاسفانه تصاویر و پیام‌های ارسالی از سوی مخاطبان عکس این موضوع را ثابت کرده و حذف دوربرگردان‌های این کمربندی مشکلات بسیاری را برای افراد به بار آورده است.

با حذف بریدگی‌های کمربندی خاتم الانبیا بیش از چند صد نفر از از اهالی روستاهای اطراف از جمله ریحان آباد، جارچلو، کچه‌باش، شهرک صنعتی فاز 2 و ... دچار مشکل شده و برای رفت‌وآمد ناچارند که چندین ساعت و با قیمت دو برابر منتظر ماشین باشند.

حذف دوربرگردان‌ها و از طرفی وجود کلکسیون وانت‌بارهای میوه‌ فروش در این کمربندی موجب افزایش بار ترافیکی در آن شده و تصادف‌هایی را نیز به بار می‌آورد.

در پایان امید است که مسئولین شهری قبل از مطرح نمودن طرح و یا وعده‌ای عواقب عمل خود را در نظر گرفته و بیش از این بذر بی‌اعتمادی و بدبینی نکارند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید