14:58|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1401 - 12:33
کد خبر: 17934

نرخ جدید کرایه ناوگان حمل ونقل عمومی کلانشهر ارومیه اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از تغییر نرخ کرایه ناوگان حمل ونقل عمومی کلانشهر ارومیه خبر داد.
نرخ جدید کرایه ناوگان حمل ونقل عمومی کلانشهر ارومیه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کلانشهر ارومیه؛ ناصر سعید آبادی گفت: بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر اروميه که به تایيد هیات تطبیق مصوبات فرمانداری نیز رسیده است، نرخ‌های جدید كرايه ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهري اعم از تاكسي، اتوبوس، آژانس‌هاي تلفني و ميني‌بوس‌ها از روز سه شنبه ۳ خرداد ماه تغییر یافته است.
 

به گفته وی تعرفه جدید کرایه‌ها توسط کارشناسان فنی و اجرایی در سامانه كارت بليت اتوبوس‌های شهری بروزرسانی شده و با نصب برچسب در ورودي‌های  اتوبوس‌ها و تابلوهاي موجود در ايستگاه‌هاي تاكسي و همچنين با توزيع دفترچه  تعرفه های جدید  مسيرها با قيمت‌هاي مصوب به تاكسيرانان و شهروندان اطلاع‌رسانی شده است. تعرفه‌های مذکور  در سايت سازمان به آدرس www.fpt.urmia.ir برای اطلاع رساني عموم نیز درج شده است.
 

به گفته سعیدآبادی نرخ جدید كرايه اتوبوس‌ها در مسيرهاي شهري با کارت بلیت  ١۵٠٠٠ ريال، کرایه نقدي ٢٠٠٠٠ ريال، تاكسي‌ها نيز حداقل كرايه ٢٠٠٠٠ ريال بوده و در خصوص بقيه مسيرها نيز تغییرات به تبع وضعیت خطوط و  مسيرها خواهد بود.
 

وی از شهروندان درخواست کرد که در پرداخت کرایه اتوبوس‌های شهری به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، حتما از کارت بلیت الکترونیکی که در تمام باجه های نظارتی خیابان عطایی توزیع شده، استفاده کنند.
 

 رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از شهروندان عزیز خواست تا در صورت مشاهده عدم رعايت نرخ هاي مصوب، مراتب را از طريق تماس با سامانه ١٣٧ گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسيدگي لازم صورت گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید