14:30|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1401 - 13:49
کد خبر: 17928
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده :

ایمن‌سازی و آشکارسازی ۶ نقطه پر حادثه در شهرستان نقده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده از ایمن‌سازی و آشکارسازی ۶ نقطه پر حادثه در شهرستان نقده از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد.
ایمن‌سازی و آشکارسازی ۶ نقطه پر حادثه در شهرستان نقده

 به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، علیرضا اکبری‌پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده در تشریح اقدامات راهداری و ایمن‌سازی این اداره گفت: ۶۰ کیلومتر خط کشی، ۲۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و ایمن‌سازی و آشکارسازی ۶ نقطه مستعد حادثه از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته طی دو ماه گذشته از سال جاری توسط راهداران این اداره بوده است.

 وی افزود: ۱۰ مورد برخورد و تذکر به متجاوزین حریم راه‌ها، لکه‌گیری محورهای مواصلاتی شهرستان با ۱۰۵ تن آسفالت گرم، اصلاح محل رانش محور نقده _ پیرانشهر و ۳۵ مورد بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر اقدامات انجام شده درسال جاری است.

 اکبری پور اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی شهرستان نقده راهداران نسبت به اصلاح شانه خاکی به طول ۴۵ کیلومتر، تنقیه ۲۳ آبرو و پل، نصب ۱۴۶ عدد تابلو و علائم ایمنی، ۳۳ کیلومتر تنظیم کانال حاشیه راه‌ها، ۵۰ کیلومتر تسطیح حریم، تعمیر ۳۱ شاخه گاردریل، ۶ کیلومتر نخاله‌برداری، ۶۰ مورد تعمیر و نگهداری چراغ چشمک زن و رنگ آمیزی ۲۶ مورد سرعت کاه در طول فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز اقدام شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید