12:48|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1401 - 13:44
کد خبر: 17925

وام ازدواج؛ کور سوی امیدی برای ازدواج جوانان

بنا به تاکید مسئولان مبنی بر پرداخت آسان وام ازدواج، پیام‌های مردمی حاکی از آن است که بانک‌ها عدم تخصیص اعتبار را بهانه و از اعطای وام به ثبت‌نام کنندگان در سایت ازدواج امتناع می‌کنند؛ انتظار می‌رود متولیان امر جهت رسیدگی به این امر برنامه‌ای را اتخاذ نمایند تا جوانان بتوانند بدون دغدغه نسبت به دریافت وام اقدام کنند.
وام ازدواج؛ کور سوی امیدی برای ازدواج جوانان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها با توجه به فشار اقتصادی حاکم بر جامعه، ازدواج امری دشوار برای جوانان تلقی می‌شود و آنان را از تشکیل خانواده منصرف کرده است.

با وجود ادعای دولت و مسئولان مبنی بر پرداخت آسان وام ازدواج، همچنان متقاضیان برای دریافت این وام با مشکلات و موانع بسیاری روبه‌رو هستند و سلایق بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج آن‌ها را کلافه کرده است.

بیکاری، افزایش روز افزون قیمت مسکن و اجاره خانه از جمله مشکلاتی می‌باشد که جوانان را صرف نظر از مبلغ ناچیز وام ناچار به دریافت وام ازدواج کرده است ولی آنچه مشهود است دریافت این وام برای جوانان تبدیل به یک رویای دست نیافته‌ شده است.

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که بانک‌ها به دستورالعمل‌های صادره جهت پرداخت توجه نکرده و ضوابطی باب میل خود را برای پرداخت وام ازدواج تعیین کرده‌اند.

حال سوال اینجاست که بانک‌ها بر چه اساسی از اختصاص وام ازدواج برای جوانان امتناع می‌کنند؟ قطعا متولیان امر بایستی پاسخگوی موانعی که بانک‌ها به خصوص در زمینه ضامنین پیش روی وام گیرندگان قرار می‌دهند، باشد تا جوانان بتوانند بدون دغدغه نسبت به دریافت وام اقدام کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید