19:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1401 - 13:41
کد خبر: 17921
یادداشت:

ساماندهی ورودی‌های کلانشهر ارومیه؛ همچنان چشم انتظار توجه مسئولان

فضاهای ورودی کلانشهر ارومیه از جمله مکان‌های فراموش شده‌ای است که طی سال‌های اخیر با مشکلات و نابسامانی‌های بسیاری مواجه بوده و متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ اقدامی جهت رسیدگی به این مشکل نکرده‌اند.
ساماندهی ورودی‌های کلانشهر ارومیه؛ همچنان چشم انتظار توجه مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به اینکه فضای ورودی هر شهر بیانگر هویت آن محسوب می‌شود؛ لیکن امروزه با گسترش شهر و شهرنشینی و ارائه طرح های نامناسب شهری، ورودی کلانشهر ارومیه، بدون هیچ گونه طراحی ویژه و مشخصی، رها شده‌‌اند.

کلانشهر ارومیه سه ورودی اصلی شامل ارومیه – سلماس، ارومیه – تبریز و ارومیه – مهاباد دارد که وضعیت هیچ یک از این ورودی‌ها از نظر بصری مناسب نبوده و محلی برای نگهداری احشام و فروش ضایعات تلقی می‌شود.

بنابر اظهارات مسئولان شهری در خصوص این مسئله جلسات متعددی را برگزار و طرح‌هایی جهت ساماندهی آن مطرح شده است اما تاکنون هیچ خروجی قابل توجهی از اجرای این طرح مشاهده نشده است.

با گذر از ورودی‌های این شهر، انباشت زباله‌ و نخاله‌های ساختمانی در کنار جاده توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند و به وضوح می‌توان به این موضوع پی برد که به واسطه عدم ارائه خدمات لازم از سوی ارگان‌های مربوطه شاهد گلایه‌های بسیاری از سوی ساکنین آن مناطق هستیم.

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر نقطه پایانی برای وعده‌های خود تعیین نموده و ساماندهی لازم را به‌صورت موردی انجام دهند تا پیش‌بینی‌های انجام‌شده به سرانجام مطلوبی برسد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید