18:49|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1401 - 13:41
کد خبر: 17918

مدیریت ناکارآمد آفت آشفتگی بازار ارومیه/کاهش کیفیت محصولات غذایی در سایه بی‌توجهی مسئولان

کاهش کیفیت محصولات غذایی در ارومیه از جمله موضوعاتی است که طی روزهای اخیر و در پی افزایش قیمت کالاهای اساسی گله‌مندی شهروندان را بدنبال داشته و رسیدگی متولیان امر را می‌طلبد.
مدیریت ناکارآمد آفت آشفتگی بازار ارومیه/کاهش کیفیت محصولات غذایی در سایه بی‌توجهی مسئولان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه باتوجه به شرایط دشوار اقتصادی و به دلیل بی‌توجهی مسئولان نسبت به نظارت بر قیمت‌ها شاهد گرانی اقلام خوراکی هستیم که معیشت بسیاری از خانوار را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه دردی است که هیچ مسئولی آن را نمی‌بیند و اهمیتی به آن نمی‌دهند و سوء مدیریت و ضعف نظارت از سوی آنان موجب کاهش کیفیت اقلام خوراکی از جمله لبنیات و ... شده و گله‌مندی اکثریت شهروندان را به دنبال داشته است.

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که با توجه به گرانی‌های ادامه دار و ناتمام انتظار می‌رفت اجناسی با کیفیت در اختیار آنان قرار گیرد اما متأسفانه  قیمتی که بر روی کالاها درج شده با کیفیت آن هیچگونه تناسبی ندارد.

باتوجه به وضعیت پیش آمده مسئولین مربوطه همچنان شعار مردمی بودن سر می‌دهند و وعده‌هایی مبنی بر کنترل قیمت‌ها و افزایش کیفیت اجناس مطرح می‌کنند ولی با گذر از بازار و خرید یک ماست یا پنیر ساده بر کیفیت پایین و گرانی آن پی می‌بریم.

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر با عمل به وعده‌های خود پاسخگوی گله‌مندی شهروندان بوده و راهکاری در جهت رفع مشکلات آنان ارائه دهند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید