23:46|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1401 - 12:29
کد خبر: 17917
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین‌الملل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان:

تردد بالغ بر ۴۶۲ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی در دو ماهه نخست سال جاری

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تردد بالغ بر ۴۶۲ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی استان در دوماهه نخست سال جاری خبر داد.
تردد بالغ بر ۴۶۲ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی در دو ماهه نخست سال جاری

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، رحیم غلامیان  رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری بالغ بر ۴۶۲ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که این میزان بعد از بهبود و برداشتن محدودیت‌های کرونایی افزایش چشمگیر و رشد بی‌نظیر بالغ بر ۵۰۰ درصدی را نسبت به‌ مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: در همین مدت پایانه مرزی رازی با بالغ بر ۱۷۱ هزار نفر تردد مسافر رتبه اول بیشترین تردد مسافرین از طریق پایانه‌های مرزی استان را به خود اختصاص داده و پایانه مرزی بازرگان با تردد افزون بر ۱۵۱ هزار نفر مسافر و پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ بر ۷۹ هزار نفر مسافر در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این مقام مسئول افزود: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری نزدیک به ۲۰ هزار دستگاه کامیون و بالغ بر ۳۱۰۰ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید